Första inlägget + lite info !

Halloj , Minna här !! :D
Jag såg att Elma hade redan börjat så då kanske de är dags för mig med !!
Ni kanske vill lära känna mig lite så jag kanske ska köra en snabb presentation ! :)
--
Jag heter Minna Keltamäki och är 13 år fyller 14 år den 9 april !
Jag ska alltså driva denna blogg med min ABSOLUTA bästa vän Elma ! :)
Jag bor med min mamma på vardagarna och ibland mormor , o pappa på många av helgerna ! :D
Jag har en katt som heter Heddis och är 3 och ett halft (?)
Och så bor jag i Vallentuna för de mesta ! :)
----
Om ni har några frågor/funderingar så är de bara att ställa de ! Jag svara på ALLT om de inte går ''över gränsen'' hehe..
men hoppas ni kommer att trivas och följa den här bloggen ! :D
kram på er !!
/minna
jag när jag var blond.. (och osminkad!! ) O.o

Kommentarer
Postat av: Elma

Du är blond! haha. Skoja beboo love you!

2012-01-31 @ 22:18:33
URL: http://meofsthlm.blogg.se/

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0