Om elma...

jag tänkte ta och skriva om elma... :p mobbad jag är men jaja..
Elma är en person som jag ser upp till jätte mycket och som jag skulle vela ha kvar resten av livet..
Hon är en person som man alltid kan lita på och som alltid finns där när man behöver någon som mest..
Om hon inte hade varit vid mig så skulle jag inte vara den jag vill vara..
Alla skratt med henne är under bara och minnena ska vi inte tala om.. allt med henne är sjukt underbara..(hon kanske tänker nu ba: men minna skrittar ju aldrig) men de gör jag.. kanske inte som hon gör men jag är glad bara av att höra allt nytt hon har och säga och jag mår bra av att hon mår bra..
Ingen kommer någonsin få en sån bra vän som jag har..
jag blir lätt avundsjuk när hon är med andra och så men de står jag för.. de kanske låter jätte egoistsikt och ja.. tolka de som ni vill men jag vill bara ha henne vid min sida DYNGNET RUNT..
Utan henne består min kropp endast av en kak-smula.. Och de är så jag känner..
Hon och jag bråkar men vilka bästkompisar bråkar inte någon gång.. ??
NÄR vi bråkar så blir vi alltid kompisar på något sätt för jag kan inte vara arg på henne eller så då mår jag dåligt..
Jag kommer ihåg en gång när vi bråkade så mådde jag så dåligt att jag var nära på att spy.. ja tror de eller ej.. men de är sant.. de är vekligen ett tecken på att hon betyder sjukt mycket för mig..
Ingen kan ta hennes plats.. om hon skulle vela säga upp vänskapen mellan oss så är de hennes val.. men vi har de så sjukt kul tillsammans.. (ENLIGT MIG IALLFALL)
Hon är stjärnan i de blå som alltid kommer att lysa och betyda sjukt mycket för mig..
ALL KÄRLEK TILL DIG ELMA !
puss /minna
jag gjorde den här bilden 19 oktober 2011 !

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0