Måste skriva av mig lite..

Ätit klart nu då :) Idag är det ju som sagt fredag! wehåå
Har sätt en jättesöt vårjacka på Hollister som jag tänkte köpa någon gång, haha nej men typ imorn eller på söndag.. vi får se :)
Ikväll är det ju 'the voice sverige'
Jag mamma och kanske pappa ska kolla på det då :) Haha det är inte riktigt ett program för honom menmen, han kan ju inte alltid titta på fotboll heller ? :D
Alltså vi har som bildläxa att ta med en bild som betyder något för en, t.ex en plats, person, djur, m.m
Jag vet inte vad för bild jag ska väljaaaaaaaa.. Det finns en bild som jag inte hittar, när jag kör fotboll, haha? nej, men eftersom man skulle ta med sig något som betydde för en, så kan jag ju ta med mig det, eftersom fotboll betyder mycket för mig! :)
Har inte så mycket mer att säga, men ni får kommentera mera nu! Just nu är det ingen som kommenterar..
Hade matteprov igår, gick inte helt super menmen, ÅHHH önska verkligen jag kunde matte.. :(
Men nu ska jag söka lite på internet efter några bra högtalare till min iphone, obs: Små, alltså inte jätte stora som man typ kopplar in till datan och så.. men typ som dom här, här nedanför  ↓
Bärbar högtalare till mp3
Typ något sånt.. tips på nått bra och billigt?
Kommentera då!
Blev kanske lite långt, men hade lust att skriva av mig.. och ta igen.. eftersom jag inte bloggade så speciellt mycket igår.. menmen, vi hörs! PUSS / Elma
Älskar dig, kusin! ♥♥

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0