Kimpan!

Hej igen! Minna har inte bloggat på hela kvällen.. men hon är hos sina låtsas syskon så, ett undantag för den hära gången då :)
Tänkte bara säga att Kimia, du är otroligt saknad! ♥ Och vi måste verkligen ses snart, du fattas i mitt liv! :D Jag minns från 6-års till 5an hur mycket vi var med varandra, alla skratt, tårar, allt! Saknar dig så obeskrivligt mycket!
Vi var som gjorda för varann! Haha och sen också när vi alltid var på Myran efter skolan, haha och 'Hasse' skämtade om att du blev utslängd för att du tappade en skinka på golvet, och du gick hem på riktigt för du trodde att han menade allvar, haha.
Och sen kom han till mig och sa: - Vart stack Kimia? Jag: - Du skickade ju hem henne?!
Han : - Men jag skojade ju bara.. hahahaha och sen ringde jag dig och sa det, och du fick damp, hahahahaha vi har så många roliga minnen, älskar dig! ♥
Oj, blev kanske lite lång, men läs inte om ni inte orkar då.. haha :)
Aja, vi hörs sen, puss / elma :P
Kolla! Värsta skönheten, bara att haffa på! Ha-Ha

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0