jag tror jag måste..

hejsan !!
asso nu känner jag verkligen att jag måste ta hand om mitt liv.. asso jag är helt virrig..
Jag MÅSTE bli bättre med läxorna.. jag gör de men jag gör de 1 dag innan typ och de går INTE !
Jag måste styra upp mer nu , jag vill kunna träffa kompisar , hinna med träning och läxor..
Jag har typ något problem , för jag MÅSTE ha allting glasklart annars blir jag stressad och orolig..
De kanske låter sjukt men så är de.
Jag har inte bloggar något alls och de är för att jag inte har jaft tid.. eller jo jag har haft tid men jag har inte haft orken att göra de..
de här blev världens tråkigaste inlägg men så ligger de till.. (synd att ni läste de här..)
aja , puss hej!
gammal..

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0