Jag kommer aldrig på någon bra rubrik..

Halloj, nu är Gladiatorerna slut. Så jag bloggar lite nu då :)
Men ni suger på att kommentera :s
Vi bloggar faktigst för er skull , inte våran :)
Men nu har ju Minna inte bloggat på ett tag eftersom att hon är hos hennes låtsas syskon, så ja. Ni får stå ut med mig, och mitt bloggande.
Just nu gör jag inte så mycket, min mage är full (haha)
Nej, men jag har ätit för mycket chips känns det som, fast jag inte åt så mycket alls.
Åhhh, jag trivs så bra i mitt nya rum nu, jag kollar in tapeterna hela tiden :D
Men det var väll det, Vi hörs senare då Puss / elma
kul inlägg, jag vet.



Oldie.


Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0