Heeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

hejhej, vet att det var ett tag sen jag bloggade, men jag tänkte blogga i morse, men jag hade glömt bort lösenordet.. smart där
Men nu är jag som sagt hemma hos Minna, och hon gör nån innebandy läxa?!
Sen när hon är klar med den, ska vi ut och fota med hennes systemkamera, woop woop :D hihi
Haha, men jag och minna kommer iaf börja blogga igen nu, det har vi bestämt oss för, hehe.
Vi ska göra ett videoinlägg senare ikväll, men jag vet inte om det är innan eller efter hennes träning, vi får se! :D
Men nu ska vi ut och fota, ni kommer garanterat få några bilder, hehe aja vi hörs sen, PUSS / elma
finaste bästisen man kan ha! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0