Har inte haft tid..

Hejsan !!!!
Asso verkligen förlåt för att jag inte har bloggar men de har varit fullt ös !!
Vi har varit ute , dansat , ätit , spelat och haft grymt kul !!!
Nu känner jag att jag börjar bli lite små sjuk.. o de är inte alls kul..
Jag hostar , har ont i halsen och lite snuvig (stav..)
Men jag hoppas de går över i natt !!
Men nu ska jag ta och gå och kolla på tv och ta en kopp varm te !! mmmmmmm....
JUSTE ! tack så sjukt mycket till Elma som har kämpat och bloggar så sjukt bra !! älskar dig bästavän !!
Men nu vet ni att jag lever !! puss hej !
från i början av sommaren 2011 :)

Kommentarer
Postat av: Elma

Aw, tack älskling! Love you more bestfriend! Längtat efter dig så sjukt mycket! PUSS

2012-02-05 @ 22:14:12
URL: http://meofsthlm.blogg.se/
Postat av: v

Var det på utö?<33 så sööt bild på dej<3

2012-02-07 @ 21:16:14

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0