Haha , min brosa..

ville att jag skulle skriva om honom.. hahahha men jag vet inte vad jag ska skriva om honom för jag har inte träffat honom.. Haha , de låter helt sjukt , men vi är bara låssas syskon.. och pappa och hans mamma har bara varit tillsammans i 1 månad så det har inte blivit av men jag ska ju stäffa honom i morgon så ah.. men jag kan skriva de jag vet och tycker om honom ÄNSÅLÄNGE ;)
haha , men han heter Arvid och är sjukt snäll och spelar innebandy och fotboll (?) haha jag suger men ah.. och jag måste säga att han är sjukt rolig också.. men inte lika rolig som jag :) hahah ! men ah ... bruuuuuushan jag får skirva om dig när jag vet mer om dig.. haha men hejdå !!! :) bloggar snart igen !! <3
haha fining ;)

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0