Facebook status !

Alicia R : Snäll och söt chey i min skola ! :)<3
Johanna H : Snäll tjej som jag spelade innebandy med förut ! :)
Felicia B : En snäll och rolig tjej som är min granne :p
Sandra L : En söt och snäll cheyyyyyy som är en av mina bästavänner !! :) älskar dig !! <3
Linn A : En tjej jag var mycket med när jag var liten !! :) miss u !
Elma H : Min allra bästavän och kommer ALLTID att vara !!!!!! du är min nu och föralltid !! <3
Elin U-A : Min bardomsvän som är söt och sjukt snäll !! älskar diggggggg !! <3
Erika J : En av mina bästavänner !! som jag ser NER till väldigt mycket ! ;) hahah nerå ! men en som är sjukt rolig och snäll o söt !! <3 älskar diggg !! <3
Arvid N : Min låssas brosa som jag inte träffat än men i helgen så !! :) han är sjukt snäll och rolig !! :) thihi !
de var de !! :)
hoppas ni blev nöjda !! <3
puss / m
lånar av googel !! :)

Kommentarer
Postat av: Arvid

Varför jag längst ner??? <3

2012-02-01 @ 22:09:51
Postat av: Erika

haha men jag ser UPP till dig;) hahahaha! Love u 2 Minna! <3

2012-02-01 @ 22:37:46

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0