BILDBOMB !!

Elma på syslöjden !
Elma klipper tråd..!
Symaskin !
Kulor ! :)
Mottband !
Nålar :D
En gubbe ? ;)
lim !!
Fille , du är annars rätt het ;)
haha , jag är så fin :p
elma ! :)
Mina händer !!
Elmas händer !!
Våra händer.. Jag åt vänster och Elma åt höger ;)
Mandarin !! :)
Mandarin och en droppe ! :)
So bok ! :)
so arbete ! :)
Våran blogg !! :D
me ;)
Elma ! <3
Jag igen ! :p
Elma !! :)
Lunch !!
Smööööör !
Fin Elma ! :)
Rasmus , är du förvånad ? ;)
Haha , vad har du ätit/druckigt ? :p
Full fart !! :)
Najs !!
Elma är i farten vettni ! :)
ELMA AKTAAAA !! :D
Elma älskling <3
Jag :)
Haha , så jävla sköna killar !! :D
Haha !! :D
haha bosniens flagga elma ! :D
Matte prov -.-
Home !!
mobbas inte !!
hoppas de var bra bilder !! puss hej ! <3

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0