3 Februari 2012

Hej alla bloggläsare!
Kom hem från skolan, för en stund sen.
Tror jag ska gå och lägga mig i sängen och geeka min mobil, haha nej men typ :)
Inget speciellt hände idag i skolan.. haha juste, vi åkte ju pulka som första lektion på idrotten, och det var så sjukt kallt, satt vi stack därifrån och drog in på cafeet, Haha..
Men vi hörs senare, för nu ska jag kolla på ' Elsas Värld ' på datan, avsnittet gick igår men jag hann inte att se det, PUSS /elma♥
Haha, jag och en tjej från Bosnien i sommras♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-03 @ 14:53:26
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Karolina

Guud va brun du va!! :D

2012-02-03 @ 15:24:21

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0