-

Hej igen! Eftersom minna skrev ett inlägg om mig skriver jag ett om henne nu :)
Jag vet inte vart jag ska börja.. Minna, du inser nog inte själv hur mycket du betyder för mig, och det kommer du alltid att göra! även om vi bråkar och sånt ibland, så hör det väll till?
Bråkar vi blir vi alltid sams! Det är det som är så bra med dig, jag menar.. andra som bråkar blir inte sams på veckor? Och vi då, vi blir sams på mindre än 10 minuter, haha!
Allt är verkligen så bra med dig! Du fattar inte, jag är så glad att jag har dig, utan dig skulle jag inte vara någonting, du är den ända som har nyckeln till  mitt hjärta! och det kan jag säga med stolthet!
Vi har så många bra minnen ihop, ni anar inte.
och snart kommer ännu ett till minne, ROMME! Vi ska sitta på bussen dit tillsammans, och vi kommer ha det så grymt!
Du fattar inte hur mycket jag älskar dig! Även om jag kanske inte alltid visar det så menar jag det verkligen! tro mig!! ÄLSKAR DIG GUMMAN!!!
Så, haha men nu ska jag dra till skolan, så vi hörs ! / elma


Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0