Jag kan inte..

God morgon alla fina !
Jag satte klockan på 06:00 och så skulle jag gå upp och stänga av det.. men då kände jag hur hela jävla knät typ bulltar sönder så jag sträckte mig på mitt ena ben och stängde av de.. och sen gick jag och la mig igen.. mamma kom och väckte mig halv 7 och frågade hur jag mådde.. och jag svarade typ inte.. sen så frågade mamma om jag skulle till skolan idag.. för i går kväll hade jag ju också sjukt ont.. och då svarde jag att jag inte kunde gå och nu är jag här hemma.. jag kan typ inte röra mig och ja.. LIVET SUGER.
idag ville jag verkligen till skolan.. och det är SANT.
aja, kanske var det tråkigaste inlägget ever.. men ajaaaa.. va kul om ni läste det.. haha !
jag kommer kunna blogga mer idag iaf !
puss hej! /minna♥
hahahahaha fan va ful bild från 2010 ! hahaahhah alina och jag !! hejhej dubbelhakan!

Kommentarer
Postat av: Alina

Hahaha, var var det där någonstans? Var det på den där bilsaken? :) <3

2012-04-20 @ 11:43:57

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0