jag är lite tveksam..

hejsan alla glada !
Jag är lite tveksam om jag ska börja blogga.. Jag vet inte hur mycket tid jag har för att ha en blogg.. men ändå så är vi två och då blir det ju mycket lättare !
Jag har ju ändå en pojkvän , kompisar , skola och innebandy.. jag vet att det inte låter som om det är mycket men det är faktiskt det.. Jag har liksom ''teater-skol arbete'' och det är liksom 4 gånger i veckan utanför skolan.. och sen så är det ju 2 träningar i veckan och sedan vill jag ju hinna träffa jack.. det är mycket men jag får väll försöka.. men då MÅSTE ni verkligen vaar berädda på att det inte blir 100 % blogging hela tiden.. det kan gå lite upp och ner.. men ja.. jag försöker..
Puss puss ! ♥ /minna
¨
gammal.. eller från i vintras.. haha !

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0