gud va...

suddig bild.. sorry för det men ni får bättre i morgon!! :)
just nu sitter jag och väntar på jack , sen när han kommer så vet jag inte vad vi ska hitta på ? hmm.. aja !
idag i skolan så skulle jag hämta min so bok för att jag hade glömt den ! och när jag gör det så ska jag upp för en sten trappa och såklart ska jag halka till och slå i knät i trappen och fick så jävla ont.. kunde inte gå sen.. och våran sjuksyster var inte i skolan för hon hade kurs.. inte fan vet jag.. aja... så aa... jag fick hoppa över matten och bara sitta på cafet med en kylpåse.. (hon på cafet sa att jag skulle det..) aja... iaf.. så nu har jag bandage och det gör faktiskt väldans ont !
ajaaa, skit samma ! jag ska fortsätta vänta !! puss puss <3
/minna ♥
vill ha sommar !!!

Kommentarer

Skriv något snällt till oss ! ♥

Namn:
Vi vill komma ihåg dig ! ♥

E-postadress: (De är bara vi som ser !! ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0